“Empower the female fan”
Klant: Mismas
Opdracht: Rebranding, Logo-ontwerp, Grafisch ontwerp
Website: https://mismas.be
Mismas is Female Fan Fashion: connecting, empowering and celebrating female fans. Vanuit een liefde voor sport en stijl vertaalt het merk de trots van vrouwelijke supporters naar fanwear die écht bij hen past: fashionable, comfortabel en vol betekenis. Elk ontwerp is een ode aan passie, identiteit en verbondenheid. Want vrouwelijke fans horen niet aan de zijlijn, ze staan midden in het spel.
Rebranding & logo
Mismas wilde haar merkidentiteit herdefiniëren om beter te weerspiegelen waar het écht voor staat: trots, inclusie en women empowerment.
Tokkl creëerde een nieuwe visuele identiteit die sportieve kracht en vrouwelijke elegantie samenbrengt. Het nieuwe logo brengt die twee werelden in balans: krachtige, uitgerekte letters die beweging en inclusie uitstralen, gecombineerd met een levendige gradient die vrouwelijke zelfverzekerdheid toevoegt. Het symbool, twee hartjes die samen een infinity-teken vormen, staat voor liefde, verbinding en eindeloze passie voor het spel. De rebranding kreeg vorm in een volledig huisstijlconcept met kleurenpalet, typografie, tone of voice en brandguide.
Om het merkverhaal ook praktisch te vertalen, ontwikkelden we een rebranded onepager. Deze wordt gebruikt om Mismas te pitchen bij clubs, merken en partners, zowel op beurzen als tijdens presentaties.
De lay-out is helder en krachtig, met het nieuwe kleurverloop, dynamische typografie en een duidelijke structuur die de boodschap versterkt: Empower the female fan.